Continental SIM2K-26x

Производитель: BitEdit
Модель: Continental SIM2K-26x
Активируем за 24 часа (как правило, 1-2 часа)
54 000 ₸
Будет начислено бонусных баллов: 100
Почему профессионалы выбирают ECU Pro?
У нас быстрая доставка по всему мируУ нас быстрая доставка по всему миру
Мы предоставляем гарантию на товары и тех. поддержкуМы предоставляем гарантию на товары и тех. поддержку
Наша система скидок и регулярные акции экономят ваши средстваНаша система скидок и регулярные акции экономят ваши средства
Модуль для калибровки прошивок блоков управления Continental SIM2K-260 и SIM2K-261 бензиновых атмосферных и турбированных автомобилей Kia/Hyundai.
 
Доступны следующие карты:
Air calculation: Air mass flow through the throttle body, Target air mass flow in additional mode
Driver request: Driver interpretation map
Exhaust camshaft position: Exhaust camshaft position setpoint
Exhaust gas temperature model: Basic engine out exhaust gas temperature for reference conditions, Basic ignition angle for the exhaust gas temperature model, Engine out exhaust gas temperature in case of full cylinder shut off after very long PUC duration, Reference ignition angle for the exhaust gas temperature model
Fuel pressure: Fuel pressure setpoint in additional mode
Idle speed: Nominal idle speed in additional mode
Ignition maps: Basic ignition angle, Basic minimum ignition angle difference value, Ignition correction via intake air temperature, Reference ignition angle
Intake camshaft position: Intake camshaft position in additional mode
Limiters [if found]: Maximum speed limiter (higher threshold), Maximum speed limiter (lower threshold)
Target Lambda: Lambda for component protection, Lambda full load enrichment, Reference lambda value
Throttle control: Manual throttle position setpoint, Maximum throttle position setpoint at ignition key on for non TCI and A/T
Torque model: Coolant and oil temperature correction of friction torque, Frictional and pumping torque losses of the engine, Indicated engine torque at reference conditions
Turbo system: Air Temperature increase factor through the turbocharger compressor, Basic wastegate EPC temperature, Limitation of PQ_SCHA, Map for boost pressure actuator setpoint, Maximum allowed pressure quotient at turbo charger compressor, Maximum charge air pressure quotient for charge air pressure too high (CAP_H) diagnosis, Maximum Pressure ratio at charger for activation of MAP_CTL plausibility diagnoses, Minimum charge air pressure quotient for charge air pressure too low (CAP_L) diagnosis, Open loop wastegate control signal, Pressure ratio at the wastegate actuator EPC, Pressure up throttle setpoint, Standardized turbocharger speed, Hysteresis value for end of surge definition - in idle, Maximum pressure up throttle at standard conditions, Surge line definition (component characteristic) for LV_SURGE detection
DTC
 
Список поддерживаемых версий ПО:
LXMN8GMS_K0F DHHS3TM__B3A CKKS3TM__G0A
UMKS5MM__F0A CKGS3TM__E0A UMJS5MM_VC1D
DHKS3TM__B3B HIKN3TM__F0A CKJN3TMSFE0B
HPLV3TM__H2A CKGA3TM__D0A

Написать отзыв (+15 бонусов зарегистрированным клиентам)

Ваше Имя:


Ваш отзыв:

Оценка: Плохо           Отлично



Отзывы

в корзину

Корзина покупок
 
2014-2024 Оборудование для диагностики и чип-тюнинга - Экупро KZ (Эку про KZ) ©
Обращаем Ваше внимание на то, что данный интернет-сайт носит исключительно информационный характер и ни при каких условиях не является публичной офертой.
Главная Инфо Аккаунт WhatsApp
0
Корзина